Iznad mene sam uvek ja

Iznad mene sam uvek ja.
Sve što sam ikad bio i želeo da budem. Od sebe nisam skrivao želje i snove. Sve sam to samo ja.
Samo... samo, jer mnogo više je u meni tinjalo. A ja sam opet samo ja. Reči, slike i note koje sam upijao su se neometano lepile za mene i uvek sam znao da sam to samo ja. Mnogo više sam razmišljao nego što je trebalo. I to sam opet ja. Misli su buktale, smenjivali su se dani i noći... sve je išlo svojim redosledom, a da ni ne primetim tu hijerarhiju događaja. Da li želim da budem deo toga? Pitanje koje mi niko nikad nije postavio, ali se nametalo s prvim udisajem. Taj prvi udisaj je sa sobom doneo mnoštvo zadataka, hteo ja to ili ne. Oh, kad bih samo mogao... kad bih samo mogao uneti svrhu tamo gde je je nisam našao. Kad bih samo mogao da saznam... Gde sam tu ja?



Коментари

Популарни постови